donderdag 8 september 2011

Fair en Appelplukdag

Deze september staan er nog 2 leuke activiteiten voor Tante Ageeth op het programma! A.s. zaterdag 10 september sta ik voor het eerst op een fair en wel een fair die ook voor het eerst gehouden wordt.

Mooie Spulen Fair: 'In de Schapenweide'
Deze fair wordt ook daadwerkelijk in een schapenweide gehouden. En in de laatste nieuwsbrief over de fair wordt dan ook gemeld dat er eventueel nog een souveniertje van onze wollige vrienden kan zijn achtergebleven... Ach dat maakt het wel ludiek.

De fair belooft woonaccessoires, brocante, bloemen, hebbedingen en fruit & food. Echt iets voor Tante Ageeth dus. Graag laat ik daar de mensen onze overheelijke appel- en appel/perensap proeven. Ook zal ik mijn eigen pruimenjam aan de man proberen te brengen. En omdat we midden in de oogsttijd zitten kunnen de bezoekers ook bij mij terecht voor versgeplukte appels en peren!

Mooie Spulen Fair: 'In de Schapenweide', zaterdag 10 september van 10.00 tot 15.00 uur, Kalkestraat 54 in Dodewaard.



Appelplukdag
Zaterdag 17 september doet Fruitbedrijf Vilier (en Tante Ageeth) mee aan de Appelplukdag van Nederland Bloeit. Van 10.00 tot 17.00 uur kunnen geïnteresseerden een kijkje nemen in onze boomgaard, zelf appels plukken, gebruik maken van ons overdekte gelegenheidsterras, appelsap proeven en een ritje maken met de pluktrein door de boomgaard. Een leuk uitje voor jong en oud.

Kom langs op zaterdag 17 september bij Fruitbedrijf Vilier, Groenestraat 6 in Dodewaard (Wely).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten